hänt dom senaste dagarna

Asså shhit vad jag har skrivit dåligt!
Men nu ska jag berätta lite här då :)
Förra onsdagen tror jag det var.. så spelade vi skol SM i Alby
Vi vann med 21-0 och 17-0 ;)
Sen på träningen den kvällen stukade jag foten så kunde inte vara med på finalen av skol DM :(
Men vi förlorade på straffar

Sen förra tisdagen typ och igår tränade jag med Hammarby F95
Dom är riktigt schysta :)
Tror kanske jag ska börja där

Idag hade vi orienteringsdag
Jag var med Wilma och vi hittade 11 av 14 kontroller på typ 2 timmar :P
Haha sen gick jag hem och har vart hemma sen ett typ

Nu ska jag göra läxan..
För har fysik läxa till på torsdag
Fysik prov till nästa torsdag och Samhälls prov till nästa fredag

Juste imorrn ska jag klippa mig också

puss (:

hatar att få vågigt hår när det självtorkar ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Jaa det tycker jag med :)

2009-10-14 @ 15:08:48
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Jaa :) Coolt ;)

2009-10-15 @ 17:43:29
URL: http://wwwhonkallaslinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0