Samarbetsdag

Hej :)
Idag hade vi samarbetsdag i skolan, ganska kul
Det var en uppgift att man skulle hitta en kändis på stan, och ta kort eller autograf av den
Jag, Olivia och Anna hittade John Tauer, och tog kort på honom!
Men när vi kom tillbaka fick vi inga poäng för tiden var ute!! :@ så himla fuskigt..
För vi hade bara 10 min på oss ;O

Sen gick vi tillbaka till skolan, åt lunch och tittade på film.
Nu sitter jag här :P
Ska nog öva på lite engelska
Och imorn blir det cosmonova :)


john tauer :D inte våran bild då:P för den har olivia på sin mobil;)

puss

Kommentarer
Postat av: vendela

Haha Olle lacka ur på Janne såg jag xD Läs min blogg!=)hihi

2009-11-21 @ 15:45:55
URL: http://wende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0