Orsaaaa :D

Hey :D
Igår såg jag EMD i Orsa
Kom dit vid sju och då hade dom soundcheck, det var lite mys ;)
Efter det drog typ alla så det var typ jag och två tjejer till som stog där :P
Nicole och Ida, orkade inte står där, så dom gick iväg och åkte karuseller (:
Vid åtta kom Diana och Natta, dom gick in till resturangen för EMD var där
Sen efer en stund kom Danny släpandes på Diana xD Hahaha
Sen kom Matte då ville alla ta kort med honom, jag med (:
Diana här bilden, så hon får skicka den sen<3
Aja.. sen började det och det var jätteskooj :D<33
Det var samma som på grönan, men scenen var mindre här, men det var kul ändå :D
Hihih Erik Var gullig med sitt skratt hela tiden<3
Sen efteråt trodde vi det skulle bli signering, men det blev det inte :(
Jag och Diana och Natta stog kvar en stund ifall dom skulle komma men det gjorde dom inte
Sen skulle jag gå på toa, och det var världen kö, hahahha x(
Vrf är det alltid kö till tjejtoan och aldrig till killtoan?? xD
Hahah men det var en jätteskoj kväll :D:D

pussen o kramen<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Tack för att du finns!<3

2009-06-21 @ 12:01:16
URL: http://frovibarn.blogg.se/
Postat av: sarah

haha jag dåg nog dig (;

de va vi som stog i mitten (y)

2009-06-22 @ 17:19:10
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0