Hemma

Hey
Nu är jag hemma, elr jag har vart hemma sen typ två, men iaf
Aros gick väl ganska bra 4a i B-slutspelet
Men annars var allt bääst!!!
Finnarna, matcherna, kompisar, chilla, allt! :D
Asså jag kan inte berätta allt, elr pallar inte :P

Men de va så iaf att det kom ett gäng finnar med buss
o jag, katta, becka, fiona, amanda o amanda typ gick dit o snacka lite :P
Sen börja vi va med varandra utanför på gården på kvällen typ
Dom va skiit snälla<3 o vi va med dom dom andra dagarna oxå :D
Mikko och Wäinö är fett gulliga<3
Men om ni vill veta mer får ni fråga på msn<3

Imorrn drar jag till mormor

puss

Kommentarer
Postat av: Emma- bloggen om allt!

ringde in mobil,men det kom telefonsvar,spelade in ett meddelande. saknar dig som fan.<3

2009-06-30 @ 15:35:52
URL: http://frovibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0