vem har namnsdag :D:D

Tjoo
Skulle ju ha träffat Linnea idag, men hon skulle typ vara med sin bror.
Så vi får ses imorrn ist :D hiihih :D kulkulkul<33
Aa så jag hade tänkt vara med alice ist och se på harry potter och halvblodsprinsen kl 17.40
Så måste hämta ut biljetterna senast 16.40:)
Hihih filmen e bajjjsigt bra :D:D:D
Längtar efter att få se den igen :)
På tal om film
Guuuud vad jag längtar tills new moon kommer ut<33
Shiit vad spännande ;O :D
Boken var ju skkkiiiiitbraaaaooo!!!! :D<33
Hoppas filmen blir lika bra :)
Hihih längta tills 20 november :)

Nu ska jag nog ta och städa lite, äta och surfa lunt lite på datan :)

OCH GRATTIS TILL MIG SOM HAR NAMNSDAG IDAG :D:D<3

puss

Kommentarer
Postat av: Emma - foto

GRATTIS TILL DIG :D<3

2009-07-21 @ 16:52:29
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0