R.I.P

Mormor, du har betytt sååååå himla mycket för mig<3

Du har lekt med oss och varit snäll även fast du kanske har vart sjuk och lite nere

Du har kämpat på så himla länge, trots din sjukdom, och det är jag så jävla stolt över!

Att du har varit glad, pysslat på, skrivit brev, hängt upp tvätt och bakat ändå :D

Du har varit en stark kvinna och jag beundrar dig<3

När jag blir vuxen vill jag bli precis som du!<3

Det är en hemsk tanke att tänka att du inte finns mer, men det får jag ta

Du har kämpat in i det sista, dag ut och dag in, och klarat dig mycket längre än vad jag trodde

Men nu får du ta och titta ner på oss från himlen, och hälsa Michael Jackson ;) Farmor, och Polka från mig :D<3

Jag älskar dig mormor, har alltid gjort, kommer alltid att göra, för all evighet<3

 

R.I.P 1 okt 1935-3 juli 2009

 

tar min text från bdb


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Älskar dig också.<3 Vila i frid.<3



Puuuuuuuuuuuuuuuuussssss<3

2009-07-04 @ 17:15:12
URL: http://frovibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0