Jag har tråkigt, okej ;)

Lovar du att vara ärlig? JA
Smeknamn: Nilsson, Fido
Låt som när du är ledsen sörjer till?
: jadu, finns många fina låtar att deppa till<3
Beroende av: fotboll, musik, vänner
Vad tror folk om dig?:  att jag är ganska tystlåten, blyg o så
Stämmer det?:  Mja, kan va i början, men när jag lär känna personen är jag typ crazy :P
Vad får du oftast komplimanger för?:
Att jag är snäll, bra på fotboll o så typ
Vad säger du för att imponera på någon?:  hah jadu.. venne :P
Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv, kör sitt race lixom, inte bry sig om vad andra tycker
Brukar du skratta för dig själv?: JAA!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Kommer logga in på msn kvart över nio, men om vi inte hinner snacka så smsar jag när jag sitter på bussen, puss <3
Var bor du?: Sthlm
Trivs du där?: Hell yea!! :D
Äger du några converse: Nope
Sprit, cider, vin eller öl: Cider (A)
Brukar du bli för full: det brukar jag inte, nej
Är du allergisk mot något: näää
Har du haft sex idag: nej!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen ,
Antal timmar sömn inatt: 9 ½ timme
Brukar du komma i tid: Ja , oftast!
När mår du bra: När jag får vara med vänner och familj, och må bra :)
När blev du fotad senast:  Igår
Hur känner du dig nu:
Trött som fan :P
Vad tycker du om fötter:
  Dom är bäääst :D
Vad saknar du:
  emma, fotboll, sommar o massa grejer
Hade du en bra kväll igår: Den var OK ,
Favorit dryck på morgonen: Juice<3
Rakar du benen:
 ja
När brukar du oftast gå och lägga dig:
  22-01
Är du blyg?: Om jag träffar nya människor ja , men inte annars !
Sysslar du med någon idrott:
  fotboll ftw<3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Jaa , det gör jag.
Har du spytt offentligt: nä
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hmm.. jag venne :P
Är du bortskämd: ehhm, kan jag väl va
Vad gör du i morgon: st cupen imorn eftermiddag med bästa bajen<3
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: dannii typ :P
Vad längtar du till?: Imorgon<3
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja , det har jag väl.
Vad använder du för shampoo?:
  öhh, jag kmr inte ihåg :P
Hur gammal är du: 13
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Gillar du golf: Nej.
Vilken tid gick du upp idag: 
Tio
Har du sovit i din egna säng inatt: ehh, ja? vad annars?
Har du strumpor på dig nu: Faktiskt har jag det , !
Är det okej att gråta: Alltid!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa som faan :D
Bär du glasögon eller linser: nää
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: njaaa, asså nu kommer jag låta som värsta typ bitchen, asså man vill ju inte gå runt i "skräp" om man säger så, men det är inte så viktigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0