Godnatt

Hej :)
Nu ska jag strax sova ska bara berätta vad som har hänt idag
Träffade Emilia och åkte in till stan
Vi kollade i massa olika affärer, vi köpte ett kompis halsband, och jag köpte en julklapp :P
Sen satt vi på bion och fick massa lappar av såna där utdelare :P
Sen skulle vi se på new moon :P
Haah jag som redan sett den försökte hålla mig för att inte berätta allt :P
Men sen på slutet jag ba kolla nu kolla nu dåå kolla vad han säger... ååhhh! xD
Sen drog jag hem, det hände lite... grejer
Men det är bra nu.. tror jag

Imorrn ska jag upp halv nio för att möta Emilia kl 10.15, åka till Rotebro och möta upp min morbror som ska skjutsa oss till en julmarknad i Sigtuna :P
Nu ska jag läsa lite Breaking dawn innan jag somnar..

godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0