Fredag, Friday, Viernes

Hej allesammans :)
Sitter i min säng och skriver nu :)
Igår var det skola som vanligt, sen åkte jag hem till pappa
Och idag var det skola, vi hade två st gympalektioner ist för en :D
Och så slutade vi 12.30 :)
Då åkte jag och Emelie in till stan för att köpa julklappar :)
Blev inte så mkt för min del 3 st bara

Har varit lite sjuk i veckan så har kanske inte haft världens bästa uppdatering heller, men det ska jag ändra på senare ;) Ny design ska det bli också

Imorgon ska jag kanske ut med emilia och springa om jag orkar, och om jag känner mig frisk
Annars ska jag nog ut och köpa nån julklapp till :)

Nu ska jag läsa lite bok, och lite läxor
Och ikväll är det idol

pussåkram

Kommentarer
Postat av: xD

Hellu, Fett snygga paket =) Jag förstår seriöst inte hur man ska slå in dom så det blir fint haha:D

2009-12-04 @ 16:50:00
URL: http://wende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0