ERIK VIIIDARE :D:D

Hej :D
Nu äre ju så att erik gick vidare till gloooooben!!!! :D
Asså ni ska bara veeeta hur nervös jag var!!!!
Asså hoppa-i-soffan-gråta-rösta-sjukt-många-gånger-sen-bli-ännu-mer-glad-när-han-går-vidare-damp!!
ÄR SÅ SJUUKT GLAD FÖR HANS SKULL!!
Och på fredag folket måste vi rösta!!!
Han får inte bara bli två, vi vill ju att han ska vinna eller hur?
Då får vi se till att det blir så!!! RÖSTARÖSTARÖSTA!!!
Och det är ju så att jag har två biljetter till eriks fanläktare på fredag!! :D
Glad eller vadå?? TACKMAMMA<33
Nu har jag lite damp hära.. :P

Men idag då
Idag är jag sjukt förkyld och borde ligga hemma och sova, men jag åker ut på stan och ser på bio

puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: Emma

vill åxå....

2009-12-05 @ 13:43:27
URL: http://emmalovmosvensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Allting bra ikväll:) ?

2009-12-05 @ 21:32:16
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0