2009..

.. har vart ett underligt år
Ska inte säga att det varken har vart bättre eller sämre än förut.
Mycket saker har vart dåligt, ungefär hela sommaren var skit
Och nån gång på våren, och nån gång på hösten.
Har varit riktigt nere i vissa perioder, och vill bara säga tack till er som hjälpte mej upp<3
Det betyder allt!<3

Sen har ju året varit fullt med massa bra saker också
Riktigt bra, underbara, och oförklarliga stunder med otroligt fina människor<3
Det lever jag länge på<3
Våren var ganska bra, och vintern har varit fantastisk<3
Jag kan faktiskt påstå att den här vintern har varit en av de bästa någonsin!
Har lärt känna nya vänner, vart på nya ställen, gjort nya saker som jag aldrig trodde jag skulle göra!<3
Vinter '09<333 kan man säga så..?
Kanske inte, men det är något jag alltid kommer att minnas!<33

Om jag ska ha en sammanfattning av året 2009 så kan jag säga att det har varit både bättre och sämre än de förut.
Jag har inga direkta förhoppningar om 2010 utan jag får se vad det har att ge

Hoppas alla kommer ha det riktigt kul imorgon, och resten av året förresten!!
Peace out och gott nytt år!!!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0