tjululuuu

Tjoheej :D
Idag :P ska jag nog vara med pappa lite :)
HEJSPELAJÄTTEMYCKETGITARR
Hahha men när jag kommer dit måste man ju lixom spela eftersom det finns en :)
Frida♥Gitarr :P
Sen på lördag snackade jag och E om att ses hemma hos han.. :) får se<3
Det är inte så långt kvar till skolan börjar.. ska skriva ett litet schema..:P

8 aug va med einar
9 aug ledig
10 aug vara med emma<3
11 aug vara med emma<3
12 aug vara med emma<3
13 aug ledig
14 aug ledig (kanske se måns på grönan)
15 aug ledig träning på kvällen tror jag
16 aug ledig
17 aug ledig
18 aug ledig
19 aug skolan börjar :) :(

så alla lediga dagar är det fritt fram att boka mig hahaha :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0