MATCH :D

Tjeeeenare :D:D
Idag har jag typ bara slappat o tagit det lungt :P
Undantag för matchen då xD
Hahha iaf
Vinst med 1-0 mot Järla blev det :D
Med mål av meeejj ;D
Vi hade typ matchen i vår ägo hela tiden xD Förutom mot slutet då vi blev lite trötta
Och imorrn är det skola
Ganska naajjs faktiskt :D:D
Vi kommer säkert få massa papper o sånt
Och på måndag åker vi på träningsläger med klassen på rådmansö och nattar över där :D
Fotboll<33
Kommer säkert få värsta jobbiga schemat..
Men det får jag ta, hahahaha
Värsta va positiv jag blev nu då :P Men va fan det är väl bra xD :D







asså man ser när jag skjuter första gången o missar.. men sen ser man inte mig när jag skjuter mål.. men det är jag :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0