God kväll :D

God kväll kära läsare :D
Ska nog ta och sova nu
Måste ju vänja mig lite med att gå upp tidigt och gå o lägga siig vid tio, halv elva :)
Idag har jag mest slöat, stämt gitarren, lärt mig en låt som jag inte kommer ihåg vad den heter xD, läst Breaking dawn, och vart på träning ;)
Träningen var kul:D men lite jobbig :P
Och på onsdag börjar man ju skolan..
Ska bli ganska okej, nya kompisar, fotboll o så :)
7C1 blir det ju, fotbollsprofil :)
Fett nice o ha fotbollsträning 2 gånger i veckan i skolan OCKSÅ:D
Kommer bli värsta tränad, kolla, 2ggr i veckan fotboll i skolan, 2ggr i veckan gympa, 2ggr i veckan fotboll med laget, och 1-2 matcher i veckan ;D
Sen i höst hade jag tänkt byta lag.. får se vilket det blir
Väljer mellan Värtan och Bajen
Fast det lutar nog mest åt bajen.. får se i höst :D
Nu ska jag borsta tänderna

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0