10-12 aug<3

Tjolahej :D
Var på träning ikväll :D
Aa.. elr träning o träning, det var bara jag o Frida S som kom xD
Ehhm aa iaf :P

I Måndags mötte jag Emma utanför hennes hotell så åkte vi hem till mig :D
Vi drog till vasa men de va så mkt småungar så vi gick till GV o flumma lite ;D
Sen åkte vi hem till mig, o typ åt o såg på film lite o så
Så gick vi ut på gården o tog massa flumfoton xD<333
Så sov hon över hos mig :)

Igår var vi på stan lite
Jag glömde typ alltid nått hemma så vi åkte typ tillbaka hem till mig 3 gånger xD
Aa, sen åkte vi till gamla stan o kolla lite
Sen drog vi till grönan o hade jätteskoj :D:D
Åkte Popexpressen, Vilda Musen, stora bergochdalbanan, kvasten, blå tåget o lustigahuset :D
Hhaha älska blå tåget<3

O idag mötte jag Emma vid typ ett och vi drog till vasa o hoppa på studsmattorna :D
Fett nice :D
Massa flumbilder blev det också :D
Sen gick vi hem till mig o spela sims 3
Vi gjorde Erik, Mattias o Danny :D
Flum på höööög nivå asså ;D xD
Erik o Matte blev typ kära xD
O sen lekte typ Danny o Matte kull hela dan xD OMG xD

Aa sen drog Emma hem typ :(
Saknar diiig Emma<333
Men typ nått annat lov får jag ta o komma till henne<33




Kommentarer
Postat av: Erika Hallman

Sv: Haha det är av exakt samma anldening som jag inte heller gillar bilden speciellt mkt :P

2009-08-12 @ 21:59:09
URL: http://erikahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0